דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עודפי עור לאחר דיאטה: כל הדרכים להתמודדות עם הבעיה 

מאת    [ 19/02/2013 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 2668 פעמים ]

בשעה טובה, הדיאטה שלכם הסתיימה. משקל הגוף ירד פלאים, ואתם בטוחים שאתם כיום בריאים יותר. אולם, בעיה מרכזית אחת עדיין ניצבת בפניכם, והוא שמראה הגוף רחוק מלהיות אסתטי. הדבר נובע בעיקר מעודפי העור, שנוצרו להם במקומות "אסטרטגיים" בגוף. הם פוגעים במראה הכללי ומורידים את הביטחון שלכם. אמרו לכם פעם גם שהם עלולים לגרום לסיבוכים רפואיים. מה תוכלו, אם כן, לעשות כדי להיפטר מן העודפים?

הכל מתחיל בדיאטה נכונה
הצלחתם להוריד במשקל? כל הכבוד. יחד עם זאת, עליכם לדעת כי האופן שבו ביצעתם את הדיאטה, עלול להביא להיווצרות העודפים הידועים לשמצה. דיאטות קיצוניות, בהן מאבד הגוף קילוגרמים רבים בפרק זמן קצר יחסית, מאפיינות לא פעם את העודפים. גורל דומה מקבלות להן דיאטות ה"יו יו" למיניהן, בהם משקל הגוף נע מעלה ומטה, בצעדי ענק, מדי שבוע. ואגב, מרבית המומחים סבורים כי ככל שמבצעים דיאטה בגיל מאוחר יותר, כך גדלים הסיכויים להיווצרות עודפים בעור.


כך מחזירים את השרירים
עודפי עור פועלים באופן כמעט מנוגד לשרירים, כלומר, הם יופיעו בעיקר כאשר מסת השריר בגוף תהיה חלשה, באופן יחסי. כאן, ההמלצה שלנו היא על אורח חיים פעיל בכל מקרה, ולא על ישיבה סטטית מול ההגה, הטלוויזיה או המחשב. דרך אחרת לחזק את מסת השריר היא באמצעות פעילות גופנית, ובכלל זה הרמת משקולות, גם לאחר הדיאטה.

דבר זה, אגב, אינו מובן מאליו. יש אנשים אשר מגיעים למשקל מסוים לאחר הדיאטה, מסמנים "וי"- וזהו. חשוב לזכור כי פעילות ספורטיבית חיונית עבור הגוף באינספור דרכים, ומניעת העודפים היא אחת מהן.


חשיבותה של תזונה
העור שלנו, כמו כל איבר אחר בגוף, מגיב נהדר לסוג מסוים של מאכלים, בעוד אחרים מזיקים לו בצורה משמעותית. הדבר נותן את אותותיו גם על עודפי העור. מאכלים עתירי שומן, למשל, פוגעים בעור במגוון בחינות, ולו רק מכיוון שהם גורמים להתמכרות של הגוף אליהם: פועל יוצא של זה הוא עודפי עור. מן העבר השני, הויטמינים והמינרלים שנמצאים בפירות והירקות, למשל, מומלצים מאד עבור העור.


הפתרון הכירורגי
כל הדרכים שהוזכרו מעלה עשויות לסייע באופן משמעותי למצבו של העור. ועדיין, הן מצריכות הירתמות מלאה של כל אותם אנשים, וביצועם לא תמיד אפשרי. על רקע זה, בולט פתרון אחר, יעיל עוד יותר, להסרת עודפי עור- והוא זה הרפואי. כיום, ניתן לעבור ניתוח כירורגי, בו מוצאים עודפי העור באופן ישיר, והאדם זוכה בחזרה במראה האסתטי שלו. טיפול זה נחשב לפשוט באופן יחסי, וכמעט ולא כולל בתוכו כאבים או תופעות לוואי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב